Skip primary navigation

Імпері Моторз

НОВИНИ

03 червня 2014

ЯН КАЛЛУМ СТАВ «ІНФЛУЕНСЕРОМ» (INFLUENCER) LINKEDIN

- Директор з дизайну Jaguar Ян Каллум став у LinkedIn тим, хто впливає на формування думки (Influencer)
- Ян Каллум долучився до списку ретельно відібраних осіб, «лідерів думки», до якого входить президент США Барак Обама та славнозвісні підприємці Річард Бренсон та Біл Гейтс
- Перший пост Яна Каллума у LinkedIn називається: “Чому найуспішніші компанії пов’язані із дизайном”, і її можна прочитати тут.

Директор з дизайну Jaguar Ян Каллум приєднався до списку кращих мислителів бізнесу, які діляться своїми поглядами та думками із 300-мільйонною аудиторією LinkedIn у всьому світі.
Представлений у жовтня 2012 року,  LinkedIn залучає до своєї активності тих, хто впливає на формування думки та ділиться унікальним та оригінальним контентом.  Зараз серед тих, хто впливає на формування думки або «інфлуенсерів», знаходиться близько 500 осіб, серед них засновник Virgin Group Річард Бренсон,  засновник Microsoft Біл Гейтс,  Мер міста New York City Майкл Блумберг, Генеральний директор Hewlett-Packard Мег Уітман, журналіст Марія Шрівер, Премьер-міністр Великобританії Девід Камерон та інші.  

Ян Каллум, який відповідальний за дизайн сучасної лінійки спортивних та розкішних автомобілів Jaguar, включаючи новий F-TYPE, сьогодні публікує пости в LinkedIn, які формують думку та пояснюють чому найуспішніші компанії тісно пов’язані із дизайном. У своїй публікації він оговорює важливу частину дизайну для всіх компаній, які націлені на виробництво продукту, задля привернення уваги цільової.

Ян Каллум говорить: “Для мене честь стати частиною спільноти тих, хто формує думку у LinkedIn. Мене переповнюють цікаві емоції, оскільки я долучуся до компанії таких особистостей як Річард Бренсон та Барак Обама.  Я завжди намагаюся брати до уваги досвід інших та з нетерпінням чекаю на те, щоб поділитися власним із яскравою аудиторією. Сподіваюся, ми розпочнемо новий етап у здобутті досвіду та співпраці."