Skip primary navigation

Імпері Моторз

НОВИНИ

26 вересня 2014

INGENIUM: ДВИГУНИ З ПРОГРЕСИВНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ СВІТОВОГО РІВНЯ НАДАЮТЬ ПОТУЖНОСТІ НОВОМУ JAGUAR XE

  • Чотирициліндровий Ingenium – найекономічніший дизельний двигун Jaguar сьогодення
  • 163 к.с./380Nm та 180 к.с./430Nm варіанти двигунів забезпечують оптимальним балансом продуктивності та паливної економічності
  • Вибіркове відновлення каталізатора та рециркуляція охолоджених вихлопних газів під низьким тиском зменшують рівень викидів оксиду азоту та забезпечують відповідність нормам Euro 6
  • Кулачок випускного клапану змінного профілю забезпечує швидким нагріванням каталізаторів та відновленням сажового фільтру

 

Завдяки новим дизельним двигунам Ingenium та задньому приводу, алюмінієвий XE є найекономічнішим Jaguar сьогодення, із викидами CO2 лише від 99 г/км.

Лінійка двигунів Ingenium виготовляється у новому Центрі по виготовленню двигунів, вартістю в 500 мільйонів фунтів стерлінгів та площею 100 000 м2, розташованому у Вест Мідландз, Великобританія. Двигуни сходитимуть із повністю адаптованих виробничих ліній майже кожні 36 секунд.

Починаючи з чистого аркушу, перед інженерами-розробниками двигунів Jaguar стояла задача створити двигуни Ingenium якомога легшими та економічними, забезпечуючи в той же час поєднанням потужності, крутного моменту та м’якості, яких можуть очікувати клієнти. Ці прогресивні двигуни пройшли випробування в реальних умовах довжиною в 2 мільйони миль.

“Нове покоління дизельних двигунів Ingenium повністю розроблено та виготовлено вдома. Не було втрачено жодної можливості аби впевнитися, що їх дизайн відповідає прогресивним технологіям сьогодення.” Рон Лі, Головний інженер із розробки двигунів, Jaguar

Алюмінієві компоненти із низьким рівнем тертя мають міцні блоки циліндрів та подвійний вал урівноваження для забезпечення низького рівня вібрації. Деталі, такі як акустична кришка відстійника, роз’єднані інжектори та 0.5мм овальне привідне колесо насосу роблять значний внесок у виключну безшумність Ingenium.

Новий XE буде оснащено двома версіями 2-літрового дизельного двигуна Ingenium. Перший, потужністю 163 к.с./380Nm, який забезпечує виключними показниками економічності – витрата пального на рівні 3,77 л/100км та викиди CO2 99 г/км без компромісу по продуктивності та прискоренню. Версія 180 к.с./430Nm володіє найвищим у класі крутним моментом.

Дизельні двигуни Ingenium, які відповідають нормам Euro 6, є також чистими та економічними. Кулачок випускного клапану змінного профілю скорочує фазу запуску каталізатора та покращує відновлення дизельного сажового фільтра (DPF). Система рециркуляції охолоджених вихлопних газів під низьким тиском (EGR) зменшує температуру в камері згоряння, уникаючи створення оксиду азоту. Технологія вибіркового відновлення каталізатора (SCR) зменшує рівень викидів оксиду азоту до найнижчого рівня - XE було розроблено таким чином, щоб відповідати найвимогливішим світовим екологічним нормам.

До дизельних двигунів Ingenium приєднаються потужні, економічні бензинові двигуни із системою безпосереднього впорскування пального: 2-літровий чотирициліндровий із турбонаддувом та визначний 3-літровий V6 supercharged.