Skip primary navigation

Імпері Моторз

НОВИНИ

16 липня 2013

ПРИГОЛОМШЛИВИЙ ДЕБЮТ JAGUAR PROJECT 7

Короткий огляд

- Jaguar Project 7 здійснив приголомшливий дебют в Гудвуді на фестивалі швидкості.
- Project 7, створено командою на чолі з директором дизайну, Ієном Каллумом, і є одноразовим дизайн-дослідженням, розроблениv на базі відомого нового Jaguar F-TYPE.
- Оснащенний 5,0-літровим бензиновим двигуном з наддувом Jaguar V8 у формі  550PS / 680Nm, Project 7 досягає  96 километрів на годину за 4,1 секунди при максимальній швидкості 300 километрів на годину.
- За кермом Project 7 у Гудвуді виступив Майк Кросс, головний інженер Jaguar.

\"Project 7- це одномісний спортивний автомобіль розроблений на базі F-TYPE, з зовнішньою спортивною формою, про яку мріють дизайнери. Він призначений для швидкого керування та задоволення. Спортивні автомобілі Jaguar відомі  своєю винятковою продуктивністю та  дизайном. Project 7 захоплює дух  в чистому вигляді\".

Ієн Каллум, директор з дизайну, Jaguar

 

 

Короткий опис

Модель Project 7 від  Jaguar здійснив приголомшливий дебют в Гудвуді на фестивалі швидкості 12 липня 2013 року. Project 7 розроблений на базі відомого Jaguar F-TYPE,  двомісного, спортивного кабріолету, що отримав нагороду за кращий автомобільний дизайн року 2013 (World Car Design of the Year 2013 award).

Основні зміни зовнішнього дизайну включають: обтічник за головою водія; зроблені на замовлення карбоново-фіброві аеродинамічні компоненти - новий передній спліттер, бічні циліндри та задній дифузор; зменшене лобове скло та рестайлінг переднього бампера. Унікальний інтер\'єр моделі Project 7 передбачає одномісні гоночні паски, держак для шолома та індивідуальну обробку салону. Створення Project 7 присвячене перемогам Jaguar на перегонах Ле-Мана сім разів між 1951-1990 - рекорд для британського виробника - і його синій колір нагадує переможний Jaguar D-type 1956/1957.

Project 7 - це не статична модель, а повнофункціональний, високоефективний спортивний автомобіль. Твердий повністю алюмінієвий корпус F-Type забезпечує ідеальну вихідну позицію, силу, що іде від 5,0-літрового бензинового двигуна з наддувом Jaguar V8 у формі  550PS / 680Nm - збільшення 55PS і 55-Nm порівняно з F-TYPE V8 S.

\"Головною рушійною метою при розробці F-TYPE було забезпечення відчуттів; так, це правда, водій орієнтований на спортивний автомобіль: живий, безпосередній, швидкий і, звичайно, той, що приносить задоволення. Досягнувши цього для доріг, Project 7  дав нам унікальну можливість піти ще трішки далі. Він вісцеральний у всіх сенсах - його чуттєвість, його звук і його чиста робота. Я з нетерпінням чекаю, щоб сісти за його кермо в Гудвуді.\"

Майк Кросс, головний інженер Jaguar.

\"Традиції спортивної «родини» Jaguar та інноваційні амбіції чудово втілені в Project 7, як за допомогою свого чуттєвого дизайну, так і його продуктивності. Дебют концепта Project 7 в Гудвуді буде чудовою можливістю продемонструвати творчість наших дизайнерів та інженерів\".

Адріан Холлмарк, бренд-директор Jaguar у світі.

 


Project 7: Історія надзвичайної пристрасті

Під керівництвом директора з дизайну, Ієна Каллума, який постійно спонукав свою команду розширити межі дизайну, Project 7 пройшов шлях від експериментального ескіза дизайнера Jaguar Цезаря П’єрі (Cesar Pieri) до траси всього за чотири місяці.

Долучивши до цього складного завдання свою любов до автомобілів і автоспорту,  пристрасть до спадщини Jaguar, і його знайомство з F-TYPE, П’єрі створив одномісний спортивний автомобіль з виразним профілем, зменшеним вітровим склом та з зовнішньою спортивною формою.

\"Коли я побачив ескіз одномісного F-TYPE з низьким склом, він ще більше надихнув мене і мені не хотілося зупинятися. Нашою метою, як дизайнерів є зруйнувати стандарти - перевернути норму з ніг на голову і подивитися, якщо вона все ще в силі - і тут в Jaguar, ми любимо розширювати межі.

\"Нашим завданням, як команди, було взяти цю чудову ідею, працювати в рамках обмежень виробництва, і створити щось вартісне. Тому я закликав Цезаря та Елістера Вілана, головного дизайнера Jaguar, перевести його на наступний етап та розробити робочу концепцію, і за підтримки головних відділів на всіх рівнях бізнесу, було створено Project 7.\"

Ієн Каллум, директор з дизайну, Jaguar

 


Після цифрового моделювання було створено глиняну модель Project 7. Після затвердження та до зйомок в Гудвуді, команда інженерів Jaguar, працювала у тісному співробітництві з проектною групою для того, щоб конструкція відповідала цій концепції.

Для Project 7 від F-Type взяли дві ключові особливості, найважливішою зміною є абсолютно новий, у стилі D-type, обтікач задньої частини, позаду голови водія. Система даху була повністю змінена.

Аеродинамічні модифікації включають: карбоновий передній спліттер, бічні циліндри, великий задній дифузор і нерухомий задній спойлер з 14-градусним кутом надаючи Project 7 низьку, цілісну, міцну позицію. Бічні жалюзі та повітрезабірник також карбоново-фіброві, а карбоново-фіброві та алюмінієві  дзеркала заднього виду наслідували ті, що були на спортивному концепті Jaguar C-X16, на базі якого був створений F-TYPE.

Вітрове скло було знижено, а новий дизайн передньої частини включає: покращенні  повітрозабірники і фари з чорним глянсовим обрамленням замість хромового. Автомобіль оснащений 20-ти дюймовими дисками.

 

Кабіна Project 7 є не менш вражаючою, ніж його зовнішній вигляд. Водій сидить у комбінованому ковшоподібному сидінні, зниженому на 30 мм, з чотирма гоночними пасками. Пасажирське сидіння замінено на унікальний держак для шолома, який тримає шолом створений спеціально для Project 7  у синьому кольорі та відповідною графікою, закріплений власними пасками.

Сидіння та внутрішня оббивка дверей зроблені в стьобаному гоночному стилі з візерунком у формі ромбів. Також є карб ново-фіброві вставки на консолі і селекторі SportShift, глянсово-чорна кнопка старт-стоп та кермо з алюмінієвим підкермовим перемикачем.

\"Якщо ви дивитеся на цей автомобіль, то помічаєте його надзвичайну привабливість. Він сповнений бажання - ви можете побачити, що його єдиною метою є приносити задоволення. Project 7 - дуже особливий автомобіль, не тільки тому, що він єдиний в своєму роді,  але також через свою щиру мету. Це щирий Jaguar\".

Ієн Каллум, директор з дизайну, Jaguar

 


Project 7: Технічні характеристики*

ДВИГУН ТА ТРАНСМІСІЯ

 

Об\'єм двигуна (куб.см)

5000

Циліндри

8

Клапани/циліндр

4

Коефіцієнт стиснення

9.5:1

Діаметр / хід поршня (мм)

92.5/93.0

Діаметр / Хід поршня (дюйми)

3.64/3.66

Трансмісія

Вісім швидкостей «Quickshift»

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 

0-60 миль на годину (сек)

4.1

0-100км / год (сек)

4.2

50-75 миль на годину (сек)

2.4

80-120км / ч (сек)

2.4

Максимальна швидкість - обмежена електронікою (миль / год)

186

Максимальна швидкість - обмежена електронікою (км / год)

300

Потужність (к.с. при оборотах на хвилину)

550@6500

Потужність (кВт при оборотах на хвилину)

405@6500

Момент обертання (фунт/фут при оборотах на хвилину)

502@2500-5500

Момент обертання (Нм при оборотах на хвилину)

680@2500-5500

Колеса

20-дюймових колесах з лопатями з кувального сплаву

Шини

Pirelli P Zero 255/30/20 (передні) / 295/30/20 (задні)

*ВСІ НАВЕДЕНІ ДАНІ Є ОЦІНКОЮ ВИРОБНИКА

Примітка:

Jaguar переміг на перегонах Le Mans сім разів:

1951

C-type

Пітер Уолкер, Пітер Уайтхед

1953

C-type

Тоні Ролт, Дункан Гамільтон

1955

D-type

Майк Хоторн, Івор Буеб

1956

D-type

Рон Флокхарт, Нініан Сандерсон

1957

D-type

Рон Флокхарт, Івор Буеб

1988

XJR-9LM

Ян Ламмерс, Джонні Дамфріс, Енді Уоллес

1990

XJR-12

Джон Нільсен, Ціна Кобб, Мартін Брандл