Skip primary navigation

Імпері Моторз

НОВИНИ

27 березня 2013

JAGUAR LAND ROVER ПОЛІПШУЄ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ ЗГІДНО З РЕЙТИНГОВИМ ДОСЛІДЖЕННЯМ JD POWER AND ASSOCIATES

Україна, Київ, 26 березня 2013 року - Компанія Jaguar Land Rover демонструє зростання показників згідно з рейтинговим дослідженням якості обслуговування клієнтів Customer Service Index (CSI), проведеним консалтинговою компанією JD Power and Associates в 2013 р. За підсумками рейтингу Jaguar виявився на третьому місці за якістю дилерського обслуговування.

Jaguar поліпшив результат на 7 балів і опинився на третьому місці рейтингу, обігнавши конкурентів в преміум-сегменті і отримавши найвищу оцінку в категорії консультації фахівця.

Президент компанії Jaguar Land Rover в Північній Америці Енді Госс (Andy Goss) зазначив: «Ми неймовірно пишаємося нашими автомобілями, оцінки яких постійно зростають, згідно з рейтингом якості обслуговування клієнтів компанії JD Power and Associates. Будучи виробником автомобілів преміум-класу, компанія Jaguar Land Rover націлена на поліпшення якості роботи дилерів і надання клієнтам висококласного сервісу».

Рейтинг якості обслуговування клієнтів консалтингової компанії JD Power and Associates досліджує ступінь задоволеності власників автомобілів при відвідуванні ними дилерського центру і аналізує якість дилерських послуг протягом перших трьох років експлуатації, тобто, як правило, протягом більшої частини терміну дії заводської гарантії на автомобіль. Індекс задоволеності споживачів складається на підставі п\'яти критеріїв: якість сервісу, послуги техогляду, консультації фахівця, якість обладнання для технічного обслуговування і процес доставки автомобіля.