Завдяки технології плавного перемикання між електродвигуном і бензиновим двигуном Jaguar PHEV поєднує найкращі риси обох цих світів.
PHEV можна заряджати за допомогою встановленого майтром домашнього зарядного пристрою, домашньої розетки, а також у загальнодоступних місцях для заряджання, розташованих, наприклад, біля спортивних комплексів, торгових центрів та на автомагістралях.
Jaguar Land Rover Limited перебуває у постійному пошуку шляхів для вдосконалення технічних характеристик, дизайну та продуктивності своїх автомобілів, запчастин та аксесуарів, постійно вносячи зміни. Компанія залишає за собою право вносити зміни без попередження.
*Офіційні показники споживання палива для F-PACE PHEV л/100 км (галлонів на милю): 1,7 у змішаному циклі; NEDC еквівалент (NEDC2) CO₂ - 39 г/км. Запас ходу електродвигуна: до 65 км. Офіційні показники споживання палива для E-PACE PHEV (у л/100 км (галлонах на милю): у комбінованому режимі 2,0 (141). NEDC еквівалент (NEDC2) CO₂ - 45 г/км. Запас ходу електродвигуна: до 62 км. Наведені цифри є результатом офіційних випробувань з повністю зарядженою батареєю, що проводилися виробником відповідно до законодавства ЄС. Інформація надається лише для приблизного порівняння, оскільки реальні цифри можуть відрізнятися. Показники викидів CO₂, а також економії палива, запасу ходу та споживання електроенергії можуть відрізнятися залежно від таких факторів, як стиль водіння, навколишні умови, навантаження, зношеність коліс, використання аксесуарів. Показники запасу ходу базуються на випробуваннях серійного автомобіля за стандартизованим маршрутом. Показник запасу ходу може відрізнятися залежно від типу автомобілю та стану акумулятора.
†Наведені цифри - це NEDC2 (Новий європейський їздовий цикл-2), обчислені за результатами офіційних тестів WLTP (Всесвітній цикл узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах) виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння. Реальні цифри у світі можуть відрізнятися. Дані про об’єм викидів CO₂ та економію пального можуть відрізнятися залежно від кріплення коліс та встановленого опційного обладнання. Дані NEDC2 вимірювалися за урядовою формулою з даних WLTP та еквівалентні тим, якими вони мали б бути у старому тесті NEDC. Після цього можна застосовувати правильний податковий режим
Переглянути дані WLTP для F-PACE
Переглянути дані WLTP для E-PACE
WLTP - це нові офіційні випробування ЄС, що використовуються для розрахунку стандартизованого споживання пального та даних об’єму викидів CO2 для пасажирських автомобілів. Вони вимірюють витрату пального та енергії, пробіг без дозаправлення та викиди. Випробування розроблені так, щоб забезпечити цифри, наближені до реальних характеристик руху в усьому світі. Автомобілі тестуються з опційним обладнанням, за більш вибагливою процедурою випробування та із суворішим режимом руху.
††Переглянути дані WLTP для I-PACE
WLTP - це нові офіційні випробування ЄС, що використовуються для розрахунку стандартизованого споживання пального та даних об’єму викидів CO2 для пасажирських автомобілів. Вони вимірюють витрату пального та енергії, пробіг без дозаправлення та викиди. Випробування розроблені так, щоб забезпечити цифри, наближені до реальних характеристик руху в усьому світі. Автомобілі тестуються з опційним обладнанням, за більш вибагливою процедурою випробування та із суворішим режимом руху.
1 Тривалість зарядки залежить від переліку факторів, але не обмежується ними: стан і час зарядки батареї, температура акумулятора, фактичне використання.
2 Витрата палива: Н/З. Викиди CO₂: 0 (г/км). Запас ходу електродвигуна: до 470 км. Показники запасу ходу базуються на випробуваннях серійного автомобіля за стандартизованим маршрутом. Показники споживання енергії та запас ходу можуть відрізнятися залежно від таких факторів, як стан автомобіля та акумулятора, фактичний маршрут, навколишні умови та стиль водіння. Наведені цифри є результатом офіційних випробувань, що проводилися виробником відповідно до законодавства ЄС. Інформація надається лише для порівняння. Реальні цифри можуть відрізнятися. Показники викидів CO₂, а також економії палива, запасу ходу та споживання електроенергії можуть відрізнятися залежно від таких факторів, як стиль водіння, навколишні умови, навантаження, зношеність коліс, використання аксесуарів.
3 Дані про об’єм викидів CO₂ та економію пального можуть відрізнятися залежно від таких умов, як стиль водіння, навколишні умови, навантаження, зношеність коліс, використання аксесуарів.