• Презентація оновленого XF: вдосконалені екстер’єр та інтер’єр, розширене підключення та двигуни з продуктивністю м’якого гібрида
• Новий екстер’єр: оновлений передній бампер, решітка радіатора та задній бампер, повністю світлодіодні фари
• Розкішний інтер’єр: повністю оновлений інтер’єр з ретельно відібраними матеріалами та вишуканими деталями для відчуття сучасності і спокою
• Новий дизельний двигун з технологією MHEV: 2-літровий дизельний двигун i4 потужністю 204 к. с. із технологією м’якого гібрида на 24 к. с. потужніший за попередній, зі зниженим об’ємом викидів вуглецю — від 130 г/км *, оптимізованим споживанням пального до 4,9 л/100 км *
• Потужні бензинові двигуни: бензиновий двигун Ingenium потужністю 250 к. c. прискорює задньоприводний XF від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди, двигун потужністю 300 к. с. прискорить повноприводну модель за 6,1 секунди
• Повний привод: кожна модель XF із 8-ступінчастою автоматичною трансмісією доступна з повним приводом
• Постійно підключений: сучасна інформаційно-розважальна система Pivi Pro від Jaguar з 2-ма SIM-картами, на новому 11,4-дюймовому сенсорному HD-дисплеї з вигнутого скла
• Завжди актуальний: бездротове оновлення програмного забезпечення, встановлення новітніх систем авто та інформаційно-розважальної системи
• Підвищений комфорт: інноваційна система активного заглушення дорожніх шумів та іонізація повітря в салоні з фільтрацією PM2.5 для захоплення найдрібніших часточок та алергенів
• Доступний в Україні: оновлений Jaguar XF на ринку України з’явиться на початку 2021 року, вартість буде повідомлено додатково
Оновлений Jaguar XF презентовано з вдосконаленими екстер’єром та інтер’єром з матеріалами преміум класу, а також з органічно інтегрованими інноваційними технологіями. XF втілює сучасний британський дизайн та топові автомобільні інновації.
Представлено 2 нові двигуни. Перший — 2-літровий 4-циліндровий дизельний двигун Ingenium нового покоління, із турбонаддувом та технологією м’якого гібрида (Mild Hybrid Electric Vehicle — MHEV). Другий — 2-літровий 4-циліндровий бензиновий двигун Ingenium. Вони посилюють Jaguar XF додатковою потужністю та робочими характеристиками.
Екстер’єр вирізняється новим переднім бампером з більшими та розташованими нижче повітрозабірниками для візуалізації ширини авто. Її підкреслює і ширша решітка радіатора з сітчастими деталями дизайну, створеними на основі логотипу Jaguar. На бічних дифузорах тепер нанесено традиційну емблему із зображенням ягуара у стрибку. Так у всьому авто бренд демонструє виняткову увагу до деталей.
Нові надтонкі та повністю світлодіодні здвоєні фари з подвійними денними ходовими вогнями Daytime Running Light, у формі «подвійної J», доступні з опціональною піксельною технологією Pixel LED. Функція адаптивного дальнього світла Adaptive Driving Beam оцінює стан дороги попереду та автоматично адаптує дальнє світло для затінення зустрічного дорожнього руху або знаків. Система створює різноманітні схеми роботи дальнього світла, обираючи світлодіодні сегменти для оптимізації огляду без перешкод для інших водіїв.
Світлодіодна технологія встановлена як стандартний варіант у лінійці та доступна з функцією системи автоматичного перемикання з дальнього світла на ближнє Auto High Beam Assist для версій SE- та HSE. Технологія застосовує камеру переднього огляду для автоматичного перемикання між дальнім та ближнім світлом, захищаючи водіїв на зустрічних авто від засліплення. Анімовані індикатори поворотів доступні як опціональне вдосконалення.
Дизайн задньої частини вдосконалили завдяки ширшому бамперу та задній верхній бічній частині, пофарбованій у колір кузова. Так авто візуально виглядає нижчим. Затемнені окантування задніх фар також встановлені на XF.
У версії R-Dynamic оновлений XF демонструє виразні елементи дизайну для створення більш представницького іміджу автомобіля. Усі моделі доступні з додатковим пакетом екстер’єру Black Exterior Pack — для ще динамічнішого зовнішнього вигляду з елементами кольору Gloss Black.
Екстер’єр вирізняється новим переднім бампером з більшими та розташованими нижче повітрозабірниками для візуалізації ширини авто. Її підкреслює і ширша решітка радіатора з сітчастими деталями дизайну, створеними на основі логотипу Jaguar. На бічних дифузорах тепер нанесено традиційну емблему із зображенням ягуара у стрибку. Так у всьому авто бренд демонструє виняткову увагу до деталей.
Нові надтонкі та повністю світлодіодні здвоєні фари з подвійними денними ходовими вогнями Daytime Running Light, у формі «подвійної J», доступні з опціональною піксельною технологією Pixel LED. Функція адаптивного дальнього світла Adaptive Driving Beam оцінює стан дороги попереду та автоматично адаптує дальнє світло для затінення зустрічного дорожнього руху або знаків. Система створює різноманітні схеми роботи дальнього світла, обираючи світлодіодні сегменти для оптимізації огляду без перешкод для інших водіїв.
Світлодіодна технологія встановлена як стандартний варіант у лінійці та доступна з функцією системи автоматичного перемикання з дальнього світла на ближнє Auto High Beam Assist для версій SE- та HSE. Технологія застосовує камеру переднього огляду для автоматичного перемикання між дальнім та ближнім світлом, захищаючи водіїв на зустрічних авто від засліплення. Анімовані індикатори поворотів доступні як опціональне вдосконалення.
Дизайн задньої частини вдосконалили завдяки ширшому бамперу та задній верхній бічній частині, пофарбованій у колір кузова. Так авто візуально виглядає нижчим. Затемнені окантування задніх фар також встановлені на XF.
У версії R-Dynamic оновлений XF демонструє виразні елементи дизайну для створення більш представницького іміджу автомобіля. Усі моделі доступні з додатковим пакетом екстер’єру Black Exterior Pack — для ще динамічнішого зовнішнього вигляду з елементами кольору Gloss Black.
Оновлений XF має спеціальну лінійку 4-циліндрових бензинових та дизельних силових агрегатів Ingenium нового покоління. Водночас дизельний двигун обладнаний технологією м’якого гібрида (MHEV).
XF доступний виключно із 8-ступінчастими автоматичними трансмісіями, заднім або повним приводом та різними варіантами двигунів:
Дизельні
• М’який гібридний 2-літровий 4-циліндровий турбо, потужністю 204 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, задній/повний привод.
Бензинові
• 2-літровий 4-циліндровий турбо, потужністю 250 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, задній/повний привод;
• 2-літровий 4-циліндровий турбо, потужністю 300 к. с., 8-ступінчаста автоматична трансмісія, повний привод.
Дизельний двигун потужністю 204 к. с. виробляє 430 Нм крутного моменту. Система MHEV використовує стартер-генератор із ремінним приводом (BiSG), розташований у моторному відсіку, аби накопичувати енергію, яка втрачається під час уповільнення та гальмування. Вона зберігається у 48-вольтній літій-іонній батареї під багажним відсіком. Потім накопичена енергія перерозподіляється для допомоги двигуну внутрішнього згорання під час прискорення, для більш точної та чутливої роботи системи старт-стоп.
Новий дизельний двигун MHEV потужністю 204 к. с. надає задньоприводному XF прискорення від 0 до 100 км/год за 7,6 секунди. Об’єм викидів CO2 від 130 г/км *, споживання пального — до 4,9 л/100 км *. Так знижуються експлуатаційні витрати, досягається зменшення об’єму викидів на 13 % та збільшення ефективності на 14 % — для задньоприводного XF, порівняно з попереднім дизельним двигуном потужністю 180 к. с. Тут потужність збільшено на 24 к.с.
Серед бензинових двигунів можна обрати між версіями 2-літрового 4-циліндрового двигуна потужністю 250 к. с. та 300 к. с. з 365 Нм та 400 Нм крутного моменту відповідно. Обидва застосовують новітні технології роботи двигунів, зокрема турбонаддувний агрегат з підтримкою подвійних турбін та безперервно змінним підйомом клапана (Continuous Variable Valve Lift — CVVL) для точності та ефективного функціонування.
Бензиновий двигун потужністю 250 к. с. забезпечує споживання пального 8 л/100 км *, об’єм викидів CO2 від 181 г/км * та прискорення від 0 до 100 км/год за 6,9 секунди — для задньоприводної моделі XF.
XF потужністю 300 к. с. доступний виключно з повним приводом, прискорюється від 0 до 100 км/год за 6,1 секунди. Усі двигуни постачаються з автоматичною 8-ступінчастою коробкою передач від Jaguar, керованою підкермовими пелюстковими перемикачами для додаткового залучення водія у процес.
*Усі показники викидів та споживання пального надані у комбінованому циклі на основі стандартів ЄС — Всесвітнього циклу узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах (WLTP (TEL)).
Наведені дані є результатом офіційних тестів виробника відповідно до законодавства ЄС. Лише для порівняння. Реальні цифри у світі можуть відрізнятися. Викиди CO2, витрати пального, споживання енергії та пробіг можуть варіюватися залежно від стилю керування, умов навколишнього середовища, навантаження та комплектуючих.
**Доступний в оновленому XF