ЯПОНСЬКИЙ ГОНЩИК ТАКУМА АОКІ ПРИЄДНУЄТЬСЯ ДО ПЕРЕГОНІВ JAGUAR I-PACE ETROPHY

  • • Такума Аокі змагатиметься за нову японську команду eTROPHY Yokohama Challenge
  • • Незважаючи на параліч кінцівок після аварії 1998 року, екс-мотогонщик сяде за кермо спеціально адаптованого гоночного авто Jaguar I-PACE eTROPHY
  • • Такума увійде в історію як перша особа з інвалідністю, яка взяла участь у міжнародних перегонах електрокарів
  • • eTROPHY з ручним управлінням – так модифікували авто підрозділ Special Vehicle Operations компанії Jaguar Land Rover, італійська компанія GuidoSimplex та M-Sport
  • • Третій етап перших міжнародних перегонів на електрокарах – Jaguar I-PACE eTROPHY – стартує 15 лютого 2020 року в Мехіко

 
Такума Аокі, колишній мотогонщик World Superbike і Grand Prix, бере участь у перегонах Jaguar I-PACE eTROPHY з командою Yokohama Challenge. Завдяки участі у третьому етапі чемпіонату в Мехіко 15 лютого, він стане першою особою з інвалідністю, що долучилася до міжнародних серійних перегонів на електрокарах.
 
Аокі повністю паралізувало нижче пояса після аварії 1998 року, за рік після того, як він фінішував п'ятим з Honda у класі 500GP. З того часу Аокі успішно брав участь в мото- та автоспорті на спеціально модифікованих авто під час Dakar Rally в 2009 та Asia Cross Country Rally в 2016.
 
Востаннє він змагався на перегонах Michelin Le Mans Cup 2019 (клас LMP3) та La Filiere Frederic Sausset від SRT41 у змаганнях Road To Le Mans 2019, що є частиною комплексного супроводу Le Mans 24 Hours 2019.
 
Під час свого першого досвіду на перегонах електрокарів Такума керуватиме спеціально модифікованим Jaguar I-PACE eTROPHY. Механізм Guido Simplex America Lever було встановлено на кронштейн кермової колонки за допомогою виготовленого на замовлення кріплення, розробленого інженерами Jaguar Land Rover підрозділу Special Vehicle Operations (SVO), разом із M-Sport і командою гоночних інженерів Такуми. Модифікація положення педального вузла зроблена для покращення ефективності ручної активації гальмівної педалі та педалі акселератора, яка працює за алгоритмом та налаштуванням eTROPHY. Унікальна розробка використовує дротове з’єднання зі стандартною педаллю акселератора для легкого переобладнання гоночного автомобіля Jaguar I-PACE eTROPHY.

Такума Аокі підкреслив: «Я з захопленням приєднуюся до Jaguar I-PACE eTROPHY з командою Yokohama Challenge – це мої перші перегони на електрокарах. Кожен приймає свої виклики, і тепер я вкотре можу довести: життя не закінчується. Ви можете продовжити йти за мрією навіть коли паралізовані. Дякую команді інженерів Jaguar Racing, GuidoSimplex та M-Sport за потужну роботу з модифікації авто. Вже не дочекаюся, аби позмагатися у Мехіко з досвідченими гонщиками».
 
За словами менеджера з проектування автомобілів Jaguar I-PACE Адама Джонса, для підрозділу SVO адаптація Jaguar I-PACE eTROPHY до ручного керування стала захоплюючим завданням. Співпрацюючи з командою Такуми та M-Sport, інженери розробили комплексну систему, аби Такума перейшов у перегони eTROPHY та зміг конкурувати з іншими. Це демонструє прогресивну та інноваційну інженерію за плечами Jaguar I-PACE eTROPHY.
 
Після відкриття чемпіонату в Дірійї у листопаді 2019 року, де відбулися два заїзди, а Серхіо Хіменес і Саймон Еванс здобули перші дві перемоги у сезоні, Jaguar I-PACE eTROPHY повертається до третього етапу перегонів. Змагання відбудеться в Мехіко, 15 лютого о 14:00 за місцевим часом, – на офіційну підтримку чемпіонату ABB FIA Formula E.
 

Повернутися до новин